Ukens spørsmål #18

Hvem tar bildene dine?
– De tar jeg selv! Pleier å bruke stativ og selvutløser fjernkontroll. Har Canon EOS 650D kamera så bruker bare kontrollen som passer til det kameraet. Hvis man ser litt nøye på bildene så ser man at jeg har en kontroll i handa. Da er det jeg selv som har tatt bildet. Syns det er veldig greit å ta bildene selv, for da får jeg det som jeg vil. Også er det litt kjipt å måtte mase på mamma eller søstra mi hver dag for å be de ta bilder av meg.


Skal du til syden/utlandet i friåret ditt?
– Ja, det er planen! Jeg og søsteren min skal antagelig på sydentur nå i sommer. Også drar jeg nok på noen helgeturer til Paris, London, Amsterdam osv. Har veldig lyst til å oppleve de største byene i Europa. Hvem vet, kanskje jeg tar turen til New York også?

 

Kan du legge ut Spotify profilen din?
– Vet ikke hvordan jeg deler selve profilen min. Men de beste spillelistene er: Party nr. 2, Chill” og “Poison“. 

 

Hvor er shortsen fra?
– Den har jeg kjøpt på Gina Tricot. Er et par måneder siden. Men tror de kanskje har igjen noen flere!

 

 Hvilke russeknuter tok du i russetiden?
– Jeg tok ekstremt få. Hadde tenkt til å ta så mange. Men tiden strakk liksom ikke til 🙁 

Så fikk bare tatt:
Halve russekortet – Spise et halvt russekort (Anbefales ikke. Fikk sykt vondt i magen, og choka flere ganger. Hahaha). 
Happy meal leke – McDonalds drive-in med handlekurv
Bit av sitteunderlaget – Sitte under pulten en hel skoletime  

 

Var du løsruss?
– Det var jeg. Orket ikke å være på buss/van fordi jeg ikke klarte tanken på alt dramaet som skjer når 25 jenter må bli enige om ting. I tillegg er jeg et år eldre, så jeg kjente ikke så mange 94’modeller før jeg startet på påbygg. Men er veldig glad jeg ikke var på buss/van heller. Russetiden var altfor rølpete for meg. Så det hadde bare blitt ekstremt mye sløsing av penger!

  

Hvis du kunne spist middag med noen levende eller døde, hvem ville det vært?
– Argh, vanskelig! Hvis det skulle vært en dame hadde valget falt på Lana Del Rey. Men om det skulle vært en gutt hadde det blitt Jeffree Star. Lana Del Rey fordi hun er en sykt flink sanger og stor inspirasjon. Jeffree Star fordi han har sykt annerledes men bra stil, også elsker jeg musikken hans! 

 

 Er ikke du og hun Lisa venner lengre? Siden det er så sjeldent bilder av dere.
– Nei det er vi ikke. Er heller ikke venn med tvillingen hennes Isabella. Ønsker ikke skrive noe om hvorfor siden det er privat.

 

Kan du lage et innlegg om hvordan du fikser brynene dine?
– Jeg har laget en video. Videoen er nokså gammel. Men bruker fortsatt samme metode. Så da er det bare å se på den!

 

Har russetiden gått mye utover skolen? Når har dere eksamen?
– Nei ikke så mye. Nå var jo ikke jeg den russen som festet mest heller. Men jeg har klart meg ganske greit. Har eksamen 28 mai (norsk) og 31 mai (nynorsk). I tillegg har jeg muntlig eksamen 14 juni. Gruer meg veldig!

 

Du har utrolig blå øyne. Eller er de redigert i fotoprogram?
– De er så blå som de ser ut. Når jeg tar bilder inne pleier jeg å stå forran et vindu for å få best lys, og da trekker pupillene seg sammen. Så da blir det veldig blå. Det samme skjer når jeg er ute!

 

Syns du “sisteplass” gjør narr av dere “rosabloggere”?
–  For å være helt ærlig så har jeg ikke lest bloggen hennes nok til å svare på det. Leste den 2-3 ganger da den var helt ny. Men det er virkelig ikke min type blogg i det hele tatt. Så har ikke giddet å lese den noe mer. Liker mye bedre blogger som sophieelise og fotballfrue. De kan man faktisk lære noe av og få inspirasjon 🙂

 

– Noe du lurer på til neste uke?

15 kommentarer
    1. Bra svar! Man kan også lære noe og få inspirasjon fra Sisteplass sin blogg, og ikke bare av rosabloggere. Jeg har ihvertfall lært å ikke ta meg selv så høytidlig, være fornøyd med den kroppen jeg har (fordi folk flest ikke ser ut som baribie og Ken). Men for all del. Mange finner jo også selvtillit hos rosabloggere som gir sunne vibrasjoner til leserene og er et godt forbilde (som deg, for eksempel!!) Og jeg tror nok mye av de positive reaksonene Sisteplass har fått fordi hun tør å være seg selv, og ikke fremstille seg selv perfekt osv, er litt overdrivelsem Mye av det hun vil formidle finner du i mange andre såklate “rosablogger” som faktisk er undervurdert når det kommer til god inspirasjon for unge jenter! 🙂 Love you, Stina!!

    2. ^ Word! Digger deg osv. Men jeg er virkelig uenig i det siste spørsmålet du har svart på! Har lært mye mer fra sisteplass enn jeg noen gang har gjort fra t.d. fotballfrue. Men selvfølgelig, alle er forskjellige og det gjelder også når det kommer til hvor en får inspirasjon fra! 🙂

    3. Bra svart, Litt rart at du bare har gjort tre russekrav, det er jo det som er morsomt med russ. Og det tre letteste kravene også,trodde du var en tøff jente.
      No hate

    4. Noen tips til å oppnå drømmekroppen? Du har virkelig PERFEKT kropp og sikkert et veldig bra kosthold! Noen tips til å klare det samme?

    5. BH-størrelse? Får du extentions spånset? Hvorfor liker du ikke gå uten extentions? Hvilken rettetang bruker du? Hvilken krølltang bruker du? Hvilken varmebeskyttende bruker du? Pris på den, og hvor kjøper du den? 🙂

    6. Spørsmål;
      1. Hvorfor napper du øyenbrynene dine?
      2. Hvilken parfyme er din favoritt? Hvem bruker du mest?
      3. Hva er ditt favoritt fotball lag fra England?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg