Back on track

Endelig er jeg tilbake i treningen igjen. Trente sprint både i går kveld og i dag morges. Var så sykt deilig og befriende. Jeg bor like ved en treningsbane (eiker kvikk) så det er helt perfekt å løpe der. Merker at russetiden har satt sine spor. Så fra nå av blir det kun alkohol og fest ved store anledninger. Og treningsskoene skal bli mine bestevenner. Nå som det er sommer så er det jo helt magisk å løpe ute. Spesielt på kvelden, da den sterkeste varmen er borte. Det er også mesteparten av grunnen til at jeg trener 10x mer på sommeren enn på vinteren. 
 

Nå sitter jeg å koser meg på verandaen med grønnsaker og dipp. Ingenting som er mer friskt og godt enn det! Smaker sååå mye bedre enn sjokolade og potetgull! Anbefales virkelig hvis man er som meg, og må ha noe å spise på. Og da slipper man å spise noe som er  usunt. 

Håper det er like bra vær hos dere som det er her! ♥ 

7 kommentarer
    1. Ååå! Det så utrolig herlig ut 🙂 Helt enig med deg, er så mye lettere å trene på sommeren ute enn på vinteren inne 🙂 I alle fall jeg føler jeg har så mye mer energi 😀 Ha en fantastisk fin dag videre og kos deg i varmen 😀

    2. Så flink du er, løping er alltid deilig, og spesielt på sommeren! 🙂
      Ser ut som du har hatt en super dag! 😀
      Har brukt min dag på og prøve å roe ned på migrenen som jeg har hatt i to døgn.. :/

    3. Åå som friidrettutdøver (mellomdistanseløper) er det herlig å se en som ikke bare jogger! Det er viktig og morsomt å trene sprint og! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg