Min 17 mai!

I går var det 17 mai og jeg hadde en veldig bra feiring! Jeg startet dagen med å gå i barnetoget sammen med Madeleine (søsteren min) og Emmeline (tanteungen min). Det var det første barnetoget til Emmeline. Så det var koselig å se henne så fin i bunaden. 


Paljettjakken min er forresten HERFRA. 
 

Etter barnetoget dro jeg videre til Marius for å vorse før russetoget. De fleste av oss var ganske slitne etter Drammenstreffet. Men vi holdt koken oppe fordet! 

Så samlet vi opp gjengen og dro på Drammens VGS. Vi kledde oss i millitær klær siden vi hadde temaet “Verdens undergang er nær”. 


Kristine – Steffen – Kevin – Line – Kristine – meg – Marius

 

Så var det selve russetoget. Syns at det var det morsomste i hele russetiden. Jeg og Marius var vel blant de som lagde mest liv. Vi danset og hoppet rundt! Hadde også med meg pisk, så lagde litt show med den! På dt.no ligger det en film fra russetoget. Er med fra 1:29 ca. Sykt morsomt å se på! 

Møtte også masse herlige blogglesere. Satt veldig stor pris på at dere kom bort og sa hei! Og flere av dere som spurte om å ta bilde. Så det var veldig koselig! 

Martinebf.blogg.no – @martine_fladaas

 

Hadde dere en fin feiring i går?

13 kommentarer
    1. Du gikk forbi meg i barnetoget 😀 Jeg så deg og jeg og vennene mine fikk helt anfall! Vi digger bloggen din og vi hadde lyst til å bare løpe til deg for å då et bilde 😀 håper jeg møter deg en gang siden jeg bor 10min unna Drammen 😉 og er ofte der<3 digger bloggen din Stina!
      Klem Emma 🙂

    2. Du er så flink på å holde deg i form, ikke spise godteri og drikke brus ogsånt! Kan du gi tips til dette? elsker bloggen din!!

    3. ? Verdens undergang var vell i fjord, det var vell da verden skulle gå under? For de jeg gikk i klasse med i fjord, hadde det som tema. Så tror kanskje dere henger ett år etter??

    4. Så deg (og du så på meg)! Og det var kult! Men sjenert som jeg er så turte jeg selvfølgelig ikke å gå bort 🙁 angrer nå ass, du er en av de to bloggene jeg faktisk leser og liker. (Er veldig kresen på blogger) 😛 så tør jeg ikke å hilse på deg vettu! Typisk… Gikk å snakka om deg leeenge etterpå, kanskje ser deg igjen en gang da da skal jeg gå bort 🙂 <3 fint at du hadde en fin feiring 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg