Nye innkjøp – Flower power

I dag fikk jeg endelig tak i en bikini overdel som jeg har lett lenge etter. Vanligvis finner jeg alltid mange fine. Men de passer aldri. Siden midjen min er såpass smal må jeg ha XS i bikinier. Men da velver puppene ut, og det er ikke pent! Men i dag fant jeg endelig en som passet perfekt! Tror jeg hadde med meg sånn ca. 20 bikini overdeler inn i prøverommet før jeg fant en som passet. Men denne satt! Fant også en nydelig highwaist shorts. Er den ikke fin? Blir mer og mer forelsket i slike type shortser for hver dag som går! Kommer nok til å gå til innkjøp av flere slike shortser fremover. 

I tillegg fikk jeg tak i en sykt søt blomsterkrans. Har hatt lyst på en slik helt siden jeg så Lana Del Rey bruke det for første gang. Syns det er så søtt og yndig. Materialistisk lykke ♥


Alt er fra Bik Bok 

32 kommentarer

Siste innlegg