Ukens spørsmål #16

Syns niplene gjennom på sportsbh’en?
– Nei heldigvis ikke. Den har ganske tykt stoff så man skal slippe det, også holder den puppene godt på plass også. Veldig kjekt egentlig, da slipper man sånne kleine-stive-nippler på treningsstudioet. Ehehe.

Hvor gammel var du første gangen du drakk alkohol (da mener jeg drakk, ikke bare smakte).
– Hehehe. Det er maaaange år siden det. Tror ikke jeg skal gå så veldig i detalj på dette her..
 

Hvordan ser russekortet ditt ut?
– Sliiiiik

 

Hvor ofte trener du?
– Nå som det er russetid trener jeg ikke. Rett og slett fordi jeg ikke har energi til skole, prøver, festing 2-3 ganger i uka og bloggen. Så derfor gleder jeg meg til russetiden er ferdig så jeg kan starte treningen igjen. Er litt lei av å feste nå kjenner jeg.. 

 

Har dere begynt på russeknutene allerede? Er det ikke meningen at de skal gjøres i russetiden (1-17 mai)?
– I Drammen starter man russetiden 17 april. Da starter man med russebukse, russefester og russeknuter. Love it!

 

Tar du solarium eller bruker du selvnbruning?
– I vinter brukte jeg selvbruning, for å skåne huden min mot solen. Les innlegget om selvbruningen min HER. Men nå som det er vår har jeg tatt litt solarium for å få litt farge før sommeren. Selvbruning og sommer funker veldig dårlig sammen. 

 

Hvor har du kjøpt den beige peplumkjolen din?
– Den er fra Nelly. Men den er dessverre utsolgt 🙁 

Hva heter sangen du har i introen i videoene dine?
– Argh. 92975239875 gangen jeg svarer på dette. Chris Crocker – Second to none. Sånn, har alle fått det med seg nå????

 

– Noe du lurer på til neste gang?

33 kommentarer

Siste innlegg