Day 4: Dine 3 yndlingssanger akkurat nå

Er så utrolig fornøyd nå. Hadde prøve eksamen i MIK (medie informasjons kunnskap) i dag. Og den gikk sykt bra! Det var også grunnen til at jeg ikke blogget i går. Ville konsentrere meg om oppgaven. Temaet jeg trakk var mediepåvirkning. Så da ble problemstillingen min enkel: “Hvordan påvirker rosabloggere unge jenter?” Gjorde det så bra at jeg faktisk fikk 5/6 på den! Sykt stolt nå. Håpet på en firer siden jeg ikke var så sykt forberedt. Men klarte meg mye bedre enn det! 

Men over til det jeg faktisk skal skrive om. Nemlig mine 3 yndlingssanger akkurat nå. De er selvfølgelig festsanger alle tre. Sjokk eller hva? Hehe, nei. Men elsker å høre på festmusikk til alle døgnets tider. Blir så gira!

TJR – Ode To Oi

 
Will.I.Am ft Justin Bieber – That power 
 
  
Contiez – Trumpsta djuro remix

17 kommentarer

Siste innlegg