Day 3: Noe eller noen du savner

Denne her var ganske lett. Men også vond å mimre tilbake på. Er det noe jeg savner så er det definitivt hunden min Rikke. Jeg fikk henne da jeg gikk på barneskolen. Når jeg fikk henne var hun allerede ganske gammel, siden jeg overtok henne fra en gammel dame som hadde fått kreft. Rikke var min aller første hund, som kun var min. Har vokst opp med at vi har hatt hunder hjemme. Men denne var min, og da var det helt spesielt. 

Hun pleide alltid å ligge i sengen min når jeg sov. Husker hvor koselig det var å kose med henne! Savner henne virkelig. Men hun ble veldig gammel, og jeg hadde mange fine år med henne. Hun vil alltid ha en stor plass i hjertet mitt. Selv om jeg har verdens søteste kattepus, vil hun fortsatt alltid være et savn!

28 kommentarer

Siste innlegg