Hemmeligheten bak min hud

Stadig vekk får jeg spørsmål om hvordan jeg får så fin hud. Selvfølgelig får jeg (som alle andre ungdommer) en kvise en gang iblant. Før hadde jeg veldig mye. Men etter at jeg begynte med disse produktene her har jeg klart å holde det i sjakk. Det er viktig å vite hva slags hud man har før man selv setter sammen masse produkter man tror vil hjelpe. Selv fikk jeg hjelp på Ole Henriksen kurs til å finne ut hudtypen min og produkter som passer til den. Man kan ta hudanalyse på mybeauty.no dersom man ikke har råd eller mulighet til å ta en hudanalyse hos en hudpleier. 

OLE HENRIKSEN – ON THE GO CLEANSER
– Denne bruker jeg hver morgen og kveld. Man trenger kun å bruke en liten “dært” så har man nok til hele ansiktet. Denne lukter veldig deilig og friskt og er skånsom for huden. Den inneholder vitamin C som stimulerer kollagensyntesen og beskytter mot miljøskader. Ingen av Ole Henriksen produktene er testet på dyr, så det er veldig bra. Kan kjøpes her

OLE HENRIKSEN – BODY SLEEK HYDRATING LOTION
– Denne bodylotionen bruker jeg hver eneste kveld. Jeg liker at den trekker seg inn i huden, og ikke bare legger seg som et fettete lag utenpå. I tillegg gir den godt med fuktighet! Den inneholder avokadoolje som trenger dypt inn i huden og er rik på vitaminer og næringsstoffer. Den har reddet meg gjennom de siste vintermånedene, da huden har blitt veldig tørr. Kan kjøpes her

REN – CLEARCALM 3 CLARITY RESTORING MASK
– Denne ansiktsmasken bruker jeg ca 1-2 ganger i uken, i 15 minutter per gang. Den hjelper veldig på kvisene mine, og er virkelig å anbefale. Den absorberer talget som er i huden din, og eksfolierer skånsomt for å fjerne fortetninger i porene. Den reduserer synligheten av porer og pigmenterte arr, samt at den har en positiv innvirkning på porestørrelsen. Kan kjøpes her



OLE HENRIKSEN – NURTURE ME

– Denne kremen bruker jeg etter jeg har renset ansiktet og latt “truth serum collagen booster” virke i et par minutter. Den bruker jeg hver morgen og kveld. Den gir veldig mye og riktig fuktighet til huden. Siden min hud er veldig tørr og sensitiv passer den bra til meg. I tillegg er den laget av roseblader, og det kan man virkelig lukte. Den lukter helt himmelsk! Kan kjøpes her

OLE HENRIKSEN – TRUTH SERUM COLLAGEN BOOSTER
Denne bruker jeg etter at jeg har renset ansiktet mitt hver morgen og kveld. Dette serumet er fylt med antioksidanter som danner et skjold mot forurensing, og fuktbindede ingredienser som sørger for at huden er næret og beskyttet. Det er rart å si det. Men jeg har fått mindre rynker etter at jeg begynte med denne, i tillegg er ikke huden min så slapp og trøtt lenger heller. Siden jeg har tatt en del solarium så hadde jeg fått et par veldig små rynker i pannen – Men disse er nesten helt borte nå. Kan kjøpes her. 

 

Jeg har ikke fått noe betalt for å skrive om disse produktene, men skriver om de fordi de har hjulpet meg. Produktene fikk jeg som en premie fordi jeg var med i vixen blog awards i skjønnhetsblogger kategorien. 

 

Liker dere at jeg skriver slike innlegg?

13 kommentarer

Siste innlegg