Tredagers fylla

I går skulle jeg egentlig ta det med ro. Men skjedde det? Nei, selvfølgelig ikke! Jeg og Victoria pluss et par gutter stakk på bowling. Begynte å vorse litt der med øl, bowling (hvilket jeg suger i!) og musikk. Når vi var ferdig med å bowle stakk vi tilbake til leiligheten til en av guttene og fortsatte morro’a der. Siden det var veldig spontant så ble vi ikke mer enn 10-15 personer. Men det var veldig gøy! Stod å danset frem til 06 på morningen i dag. Så er passe sliten nå. Men skal nok ut igjen i dag, så da blir det fylla fjerde dag på råd. Må jo passe på nå som jeg har ferie!

Haha, må le litt av meg selv. Klarte å ende opp på legevakten i natt. Magesåret kicket veldig inn, og da måtte jeg rett på sykehuset. Men etter en god tyggepille (smakte helt forferdelig!) så var jeg fin i formen igjen. Og da var det rett tilbake til festen og fortsette dansingen! 

 

Flere som har festet i påsken?

 

25 kommentarer

Siste innlegg