15. plass på topplista!

Ble så glad når jeg våknet i dag og så at jeg var på 15. plass på blogg.no sin toppliste. Så utrolig stas! Trengte en god opptur på en fyllesyk dag. Var på fest på Gulskogen i går. Var der med mange gamle bekjente, som jeg ikke hadde sett på noen år. Så det var jo veldig koselig. Danset og festet ganske lenge. Og merker det godt i dag. Var på fylla på onsdag også. Så i dag må jeg ta det med ro. Har enda ikke fått åpnet en eneste skolebok. Har egentlig vært veldig deilig. Men får prøve å gjøre et forsøk i dag. Wish me good luck! 

Har forresten klippet opp en gammel t-skjorte til en tank top. Syns det ble skikkelig kult! Rammstein på bildet og greier. Aner ikke hvor den er kjøpt, siden jeg fikk den for 100 år siden. Tenkte å gjøre det med flere t-skjorter. Siden det er ganske kult egentlig! 

47 kommentarer

Siste innlegg