Har ikke tatt restylane

Først og fremst må jeg bare si at jeg ikke har tatt restylane. Videoen jeg lagde i går var bare tull. Mente absolutt ikke noe av det jeg sa i den. Det er ikke sånn at man er en skam for bloggsamfunnet hvis man ikke har restylane. Grunnen til at jeg lagde videoen var jo fordi det har vært så veldig mange som har tatt restylane i det siste. Og jeg ville sette det veldig på spissen og tulle litt med det. Underholdning i hverdagen er viktig. Veldig gøy å se at så mange skjønte spøken og syns det var morsomt. De som har lest bloggen min en stund og kjenner meg, vet at jeg ikke er sånn som jeg var i den videoen. Jeg gjorde meg selv veldig lite intelligent, og nedlatende for å sette det ordentlig på spissen.

Har heller ikke tatt restylane, gått på trynet eller noe som helst av de foreslåtte tingene. Jeg tok “fattigmanns-restylane” haha. Hvilket vil si at man suger på tuten til en flaske i 5 min. Så hovner overleppen opp. Hevelsen går som regel bort etter noen timer. Og takk gud for det! For fy **** så stygt det så ut på meg! Så jo ut som en gakk-gakk jo! Kan med trygghet fortelle dere at jeg ikke har noen planer om å ta hverken restylane eller silikon i leppene. Mange som kler å ha det, men jeg er fornøyd med meg selv akkurat som jeg er!

 

47 kommentarer

Siste innlegg