Jeg hatet trening før

For tre år siden hadde jeg aldri skrevet disse tre ordene; jeg elsker trening! Før hatet jeg virkelig å trene. Jeg var verdens største latsabb som kanskje trente en gang i måneden. Hatet gym før, som gjorde at jeg hadde dårlig karakter i gym.  I 9.klasse fikk jeg faktisk 2’er i gym. Det er ganske sykt egentlig! Med tanke på at jeg nå har 5 som karakter. Men da jeg startet å jobbe ordentlig som modell måtte jeg begynne å trene. Det holdt ikke å bare være tynn. Det fineste er å være trent. Nå jobber jeg ikke som modell lenger. Men jeg trener fortsatt. Fordi jeg faktisk elsker det. Det kicket man får når man har trent skikkelig hardt. Det er så digg! 

Fremover har jeg tenkt til å trene styrke enda mer. Skal trene opp hele kroppen. Vil ha større og hardere rumpe, og enda mer markert mage. Slapp av, skal ikke ha six-pack. Mange som er fine med det, spesielt gutter. Men tror ikke jeg hadde kledd det. Har tenkt til å ta litt bilder av hvordan kroppen min er nå. Og hvordan den er om 3 måneder. Alltid gøy å se progresjonsbilder. Wish me good luck! 

20 kommentarer

Siste innlegg