Lesernes beste skjønnhetstips!

Når jeg la ut innlegget “mine viktigste skjønnhetsvaner” spurte jeg dere som leser bloggen min, om hva som er deres beste skjønnhetstips. Spurte dere også på facebooksiden min (HER). Det kom inn veldig mange gode tips fra dere. Så det var vanskelig å velge ut noen. Men nå har jeg plukket ut 10 av de beste tipsene!

♥ Istedet for en dyr hårkur, tar jeg balsam i tørt hår og dusjer etter ca 2 timer. Funker minst like bra! – vannmann.blogg.no


♥ Leppeskrubb: Vaselin, sukker (gjerne brunt) og honnig, om du vil kan du ta i en lipsmaker. Ta det i en krukke og smør det på leppene. – idasolheeim.blogg.no

♥ Ta deg tid til og rense huden din ordentlig minst 1 gang i uka. Kok opp vann, hell vannet i en bolle med litt basilikum, legg et håndkle over bollen og hold hdet over i ca 10 min. – malinolarsen.blogg.no

♥ Vaselin. Perfekt til myke lepper (fra kjempe tørre) på et par timer. Og på øyevippene, merker at de blir tykkere på under en uke! – dreaah.blogg.no

♥ Søk opp inspirasjon på nettet, se på bloggere, eller se i blad. Klipp ut antrekkene og stilen du liker best. Heng de opp på veggen, eller lim de i en bok. Dette er et supert tips for å finne din stil og skaffe deg inspirasjon. – tinealice.blogg.no

 ♥ Ikke klem bort kviser, men ta en lunken klut og ta de forsiktig bort. – selmaosilie.blogg.no

 

♥ Legg ferske potetskiver på utenheter, kvisene tørker og forsvinner. – ingvildf0.blogg.no

 

♥ Dusj først med varmt vann, så dusj hele kroppen med iskaldt vann. Skal visst motvirke cellulitter og håret blir mye friskere og renere. – bloggaurora.blogg.no

 

♥ Vær ute i frisk luft. Du føler deg mye bedre, og får en fin glød i kinnene. 

 

♥ Når du ser deg i speilet, bare ta deg ti sekunder, og gi speilet det bredeste smiler du klarer! Ofte kan dette få deg til å føle deg finere over lengre tid (funker på meg, heheh). 

 

PS: Husk å melde deg på konkurransen på bloggen min, hvor du kan vinne en stor goodiebag med sminke. Meld deg på HER.

26 kommentarer

Siste innlegg