Nye treningsklær

Reklame

Tusen takk for alle søte kommentarer på forrige innlegget jeg la ut. Der jeg viste hvordan håret mitt ser ut uten extensions. Dere er så søte♥ Men nå er håret mitt langt igjen. Og deilig er det! Men nok om det. For et par dager siden fikk jeg litt nye treningsklær i posten fra getinspired.no. Elsker å få nye treningsklær. Det hjelper så sykt på treningsmotivasjonen. Da føler man seg mye mer fresh på trening også. Kommer man på studioet i en gammel t skjorte og en sliten joggebukse, uten sminke og håret i en dott på huet blir motivasjonen veldig dårlig. Istedet pleier jeg alltid å sminke meg litt og ha på meg freshe klær. Da blir treningen mye lettere! “If you feel good, you do good”, er favoritt uttrykket mitt når det kommer til trening. Og det er så sant! 

Tighsten er hold in, så den holder magen inn. Veldig smart, du kan i den HER. Genseren er fra Kari Traa og kan kjøpes HER. Hvor søt er ikke den? Elsker sommerfugler! 

31 kommentarer

Siste innlegg