Endelig hjemme!

Snowboardshowet var helt sykt. De hadde hentet inn kjørere fra norges eliten for å hoppe over en riksvei. Jeg skjønner ikke at de turte. Det så sykt skummelt ut! Men de var sykt flinke. Så det gikk bra med de fleste av kjørerene. Med unntak av en som fikk et skikkelig stygt fall og knakk skulderen. Ellers har jeg endelig kommet hjem. Eller kom hjem for over en time siden, men det er først nå jeg har fått satt meg ordentlig ned.

June (blogg) – Victoria – meg

Til tross for at jeg drakk to dager på rad finnes jeg ikke fyllesyk. Ganske deilig egentlig! Kjenner jeg er litt sliten bare. Men det er en kombinasjon av lite søvn og mye ting som har skjedd i helgen! Filmet en del småsnutter i helgen. Så skal sette igang med å redigere de nå. Håper det blir en bra film, så dere kan se! 

 

29 kommentarer

Siste innlegg