Vixen blog awards

Hadde en helt fantastisk dag i går. Først var jeg på Vixen pre-party på “Comfort hotel grand central”, i en nydelig stor suite. Der drakk vi musserende, danset, minglet, spiste tapas og ble kjent. Hadde hilst på en del av bloggerene fra før, når det var Vixen meet and greet. Så kjente allerede noen bloggere. Men var koselig å bli enda mer kjent med flere. Det er så fantastisk å være med bloggere. De er likesinnede. Da trenger man ikke være redd for å ta frem kameraet, eller å snakke om blogging. Herlig.


Mira – meg – Halat Sophie 

Selve prisutdelingen var på Aker Brygge, på Latter. Møtte enda flere herlige mennesker der. Tok masse bilder forran presseveggene med Nora. Hun var min plus one til prisutdelingen. Møtte også søte June på Latter, så vi tre satt sammen under prisutdelingen. Syns at showet i år var mer profesjonelt i år, enn i fjor. I fjor ble den ene program verten drita på scenen, kleint. Vant dessverre ikke noe “årets skjønnhetsblogger” pris. Men syns at det er mer enn nok å være blant topp 5 i hele Norge innenfor skjønnhetsblogger. Så er mer enn stolt av meg selv! Det var myawesomebeauty.com som stakk av med seieren som årets skjønnhetsblogger. 

 

VoeJune – meg


Ane – Kjæresten til Ane – meg


Nora – meg


Meg – Camilla Pihl

 

Fikk også masse fine ting i goodiebagen. Kommer med innlegg om tingene som faller i smak!

41 kommentarer

Siste innlegg