Fake profiler

Siden bildene mine ligger offtentlig så kan hvem som helst misbruke de. Og det er ganske ofte jeg finner fake facebookprofiler, instagram brukere og nettdating profiler. Når folk lager fake facebook profiler blir jeg veldig redd for hva slags meldinger de kan sende til andre. Om de sender stygge meldinger, eller flørter med gutter på nettet er ikke veldig trivelig.

Det er spesielt profilene som ligger på nettdating sider jeg misliker. Man vet aldri hvem man snakker med på slike steder, og jeg kan ende med å få ekle stalkers. Har ikke profil på noen datingsteder eller lignende. Så hvis du finner en profil av meg der, er den fake. Gjerne fortell meg om det også, så jeg kan rapportere det.

Jakke – HER // Sko – HER

 

Så derfor skal jeg vise dere alle mine ekte profiler. Alle andre profiler er fake.
 

Facebook profil – HER
Helst ikke legg meg til som venn hvis du ikke kjenner meg. Kjempe koselig at dere vil bli venn med meg. Men vil helst ha de jeg allerede kjenner der. Du kan heller like facebooksiden min, og sende meg meldinger der.

Twitter – stinablogg

Instagram – stinablogg

Tumblr – stinablogg.tumblr.com

Facebook side til blogger – HER

Har også snapchat, men den ønsker jeg å holde hemmelig. Siden jeg kun sender snap’s med nære bekjente. 

Youtube – stina blogg

26 kommentarer

Siste innlegg