Ukens spørsmål #4

Hvilket program redigerer du videoer i? 
– Windows movie maker. Har svart på det ca. 9999 ganger nå. Så ja, det er det jeg bruker!

Hvilket kamera filmer du med? Ble så bra kvalitet!
–  Bruker Nikon J2. Fikk det av Nikon for litt siden. Utrolig bra kamera! 

Hva er din naturlige hårfarge?
– Ca den jeg har nå. Har ikke farget håret mitt på en stund nå, og har enda ikke fått noe ettervekst.

Wow, du likner på Emma Stone (og det er et skikkelig kompliment). Har du hørt det før?
– Ja, faktisk! Digger Emma, så det er alltid gøy å høre det!

Kan du lage video der du viser hva du fikk til jul?
– Nei. Fikk for det meste bare penger. Og gidder uansett ikke sitte å brife med gaver. Syns det er litt kleint.

Kanskje litt personlig. Men hvor mye veier du? Og hvor høy er du?
– Akkurat nå veier jeg 46 kg. Men det varierer jo fra dag til dag hvor mye man veier. Er ca 162-163 cm høy.

 De helt svarte skoene med knyting, hvor har du kjøpt de? Dritkule!
– De er fra skopunkten. Kjøpte de i vår da jeg var i Oslo.

 

Kan du lage et innlegg, evt en video blog hvor du viser mageøvelser som funker?
– Kan prøve å få til en ny treningsvideo, siden så mange har spurt om det!

Hva mener du om H&M sminkebørste og øyeskygge?
– Har en del fra H&M selv, og syns det er ganske bra. Selvfølgelig er det ikke like bra som de ekstremt dyre merkene. Men det fungerer helt fint!

Lurer på en ting, hvor ofte trener du og hvilken sunn mat spiser du for å holde deg så tynn? Syns du er heldig som har så fin kropp!
– Akkurat nå har jeg hatt en “dritt” måned, som jeg bare har spist drittmat og ikke trent. Så jeg skal savne trening og sunn mat (var litt lei av å være sunn, hehe!). Men til vanlig pleier jeg å trene 2-3 ganger i uken og spise noenlunde sunt. Prøver å ikke spise så mange kalorier heller. Men har ikke lyst til å skrive for mye om det på bloggen. Syns det blir litt feil. 

Har du et bilde av deg selv uten extensions?

Har fått fjernkontroll til kameraet mitt til jul, men får den ikke til å fungere. Hjelp!
– Nå vet ikke jeg hvordan kamera du har. Men på mitt kamera (sony a330) så må jeg gå inn på bruksmodus (der du kan sette på selvutløser) og skru på fjernstyring. Da skal det fungere!

Du har nydelig hår! Gjør du noe for at det skal bli slik?
– Tusen takk 🙂 Bruker jo tape extensions fra locksandbonds.com, også er jeg veldig nøye på hvordan jeg behandler det. 

Hva het sangen i Lana Del Rey sminkevideoen?
– Den heter Radio, Lana Del Rey som synger den (ofcourse!).

Gjør du noe spesielt for å holde vippene lange?
– Hmm.. Jeg bruker egentlig ikke noe spesielt. Men jeg tar alltid (nesten) av maskaraen før jeg legger meg. Og jeg bruker varmt/lunka vann før å bløte vippene før jeg bruker sminkeserviett. Siden det er veldig lite skånsomt på vippene å bare gni på de, uten at de har blitt bløtgjort først.

41 kommentarer

Siste innlegg