Ukens spørsmål #1

Siden jeg får mange like spørsmål av dere, skal jeg begynne å samle opp de jeg får hver uke, og svare på de hver søndag. Bruker veldig mye tid på å svare alle hele tiden, og da rekker jeg ikke å svare alle. Og vil jo gi dere svar på ting dere lurer på, så da kommer svar på spm. på søndager. 

 

Jeg lurer på om du kunne ha hjulpet meg med headeren min. jeg har bilder i god kvalitet med samme bakrunn? jeg kan også linke deg om du ønsker det ?
Lager ikke headere til andre. Gå inn på headerplease.com og legg ut ønske der. Da får man masse fine headere. Det er slik jeg fikk min header.

 

Nydelige bilder! Elsker den brunfargen du har på det 3 eller 4 nederste bildet, rett over de du får veldig mørkt hår igjen. Hvilken farge har du brukt der? Fra dette innlegget. 
Jeg hadde en blanding av tawny mocha og bronzed caramel. Var i alle fall den fargen jeg hadde på extensionet fra locks and bonds.

 

Så fin genser, hvor har du kjøpt den :)? 
Den er fra madlady.se 


Hvor er tapehåret ditt fra ? Og hvor mye betalte du? 🙂

Det er fra locksandbonds.com. Får det sponset så betalte ikke noe for det. 
 

Hvor kjøpte du din adapter til krølltangen? Hvilken butikk? Takk på forhånd 🙂
Kjøpte den på expert eller elkjøp. Det beste er å ta med krølltangen i butikken så du kan teste at du får riktig.

11 kommentarer

Siste innlegg