Vinn personlig almanakk! – AVSLUTTET

Er det en ting jeg er helt avhengig av er det almanakken min. Den bruker jeg til å organisere alt i livet mitt; prøver, innleveringer, blogginnlegg, treninger, notater, møting med venner, fester og mye mer! Syns det er så greit å ha alt samlet på et sted. Hater å bruke mobilen til litt, treningsbok til litt og måtte bruke bloggen til å se hva jeg gjorde de forskjellige dagene. Med tanke på at jeg er verdens flinkeste (not) til å huske på ting er denne en lifesaver! 

Nå skal en heldig leser få en slik almanakk. Det som er så bra med disse almanakkene er at du kan lage egen forside og bakside. Du kan også velge ut hvordan den skal se ut inni, hva du skal ha med, hvilken måned den skal starte i, osv. Almanakken kan du finner på personligalmanakk.com. Trekker ut vinneren på søndag!

For å vinne en almanakk må du: 
– Like facebook siden til personlig almanakk  HER
– Like facebook siden min HER
– Legge igjen navn og email adresse i kommentarfeltet 

299 kommentarer

Siste innlegg