“Hvor har du kjøpt naglene på shortsen?”

Det er sinnsykt mange av dere som har spurt meg om hvor jeg har kjøpt naglene jeg brukte til shortsen min. Alle naglene mine er fra ebay. Der kan man finne alle mulige former, til alle mulige priser. Jeg har kjøpt tre forskjellige type nagler der. Firkantet, bullet og runde. Jeg brukte runde og bullet i videoen. Husk å alltid betale med paypal hvis du skal handle på ebay. Det er det tryggeste.

Når jeg handler på ebay pleier jeg alltid å huke av “free shipping” og “buy it now” i menyen til venstre. Da slipper jeg at varen plutselig blir mye dyrere. Det tar ca tre uker før varer fra Kina kommer i posten. Kina er der de alle fleste varer selges fra. Men det står ofte hvor lang shipping tid det er på varene.  

 

Firkantet – Her
Runde – Her
Bullet – Her

33 kommentarer

Siste innlegg