Nytt treningsopplegg!

I dag har jeg vært på Fitness One for å sette opp et nytt treningsprogram. I det treningsprogrammet som Mathias satt opp for meg trener jeg hele kroppen. Siden jeg trener en gang på mandager, i gymmen, skal jeg trene ca to ganger på Fitness One i tillegg. Kjørte en testrunde på treningsopplegget i dag. Merker at dette blir bra, er helt utkjørt. Blir sikker støl i morgen. Men da har jeg gjort det riktig! Nå skal jeg bare slappe av i kveld. Har vært en slitsom uke, og har en del på planen for helgen. Så da er det om å gjøre å slappe av når man kan. 

Skal prøve å få øvd litt på mattematikken i dag også. Skjønner virkelig ikke noe av det vi gjennomgår i timen. Fikk 3- på sist prøve (sykt mange som strøyk og fikk 2 også) så her må det skjerpes! Nekter å gå ut med 3 i standpunkt. Skal minst ha en 4, forhåpentligvis en 5. Så da må det jobbes litt (mye) utenom skolen. Påbygg for the win! 

36 kommentarer

Siste innlegg