Ofte stilte spørsmål

Siden det er mange av dere som spør om de samme tingene om og om igjen, skal jeg svare på de nå. Kommer ikke til å svare folk på kommentarer hvis de spør om disse spørsmålene. Siden jeg allerede har svart på de 1000 ganger. Men i alle fall, her er de!


Hvor er krølltanga di fra?
– Den har jeg fått sponset fra Herstyler. Du kan finne den HER. Vet ikke hvor mye det koster for toll og frakt, siden den ble sponset.

Hvor kan man kjøpe naturbørste?
– 
Hos forskjellige frisører. Min kostet 300,- kr. Men man kan også kjøpe tangle teezer, på forskjellige steder for en billigere pris. Jeg kjøpte min tangle teezer på Enklere Liv. Foretrekker faktisk tangle teezer fremfor naturbørste. Siden den tar bedre tak. 

Hvor høy er du?
– 160-163 cm.

Hvor er extensionet ditt fra?
 Locks and bonds. 

Hvilket modellbyrå jobber du for?
– Starlet

Hvordan ble du modell?
– Har skrevet innlegg om det HER. 

 Hvem har laget headeren din?
– Bildet har jeg tatt med selvutløser og jeg har også redigert det selv. Teksten har jeg lagt på i picasa bare. 

33 kommentarer

Siste innlegg