De gode sommerminnene

Det som er så utrolig herlig med å ha en blogg er at man kan se tilbake på minner og gjenskape de. Det er så mye som har skjedd i sommer som jeg har glemt helt bort. Men som jeg husket etter at jeg bladde litt i arkivet. Minner fra herlige lunsjer med gode venninder, vg lista topp 20, tur til Tyrkia, turer på fylla med de beste jentene, shoppingturer, barnevakt sitting, joggeturer ute i Hoensmarken og soling på terrassen. Egentlig en veldig bra sommer! Selv om slutten på sommeren ble litt kjip da jeg ble syk. 

Gleder meg veldig til å gå høsten i møte. Alle nye utfordringer og mennesker jeg kommer til å møte på. Selvfølgelig kommer jeg til å savne sommeren. Det å kunne ta antrekksbilder ute, slippe vottene og luen, slippe å stå opp tidlig for skolen, å kunne være ute til 4 på morgenen uten å fryse og friheten man har i sommerferien! Blir merkelig å starte på skole igjen etter ett friår. Men så langt har det gått veldig bra! Kjenner at det er deilig å få litt struktur i hverdagen igjen. 

Hva er ditt beste sommerminne?

19 kommentarer

Siste innlegg