Skal bli maskin!

I stad var jeg og kjøpte proteinshake. Nå skal jeg bli svær! Skikkelig broilerbabe! Haha, neida. Skal ikke bli stor, tror ikke jeg hadde kledd det. Men skal begynne på proteinshake. Skal ta en shake hver dag, pluss en etter hver trening. Vil gjerne at musklene mine skal bli mer tonet så da kan protein shaken hjelpe. Viktig med litt proteiner! Proteiner hjelper også på hud, hår og negler. Så det er jo fantastisk! Er forresten  helt ødelagt etter treningen i går. Klarer såvidt å gå på rett gulv, trapper er det bare å glemme å gå i. Så her skal det fortsettes å trenes!

Shaken jeg skal prøve ut er fra proteinfabrikken. Og heter diet protein. Smaken er jordbær. Syns det smakte ganske dritt egentlig. Men skal lære meg å bli vandt til det!

Haha, er sykt maskin allerede! Eller hva? 

34 kommentarer

Siste innlegg