Farget håret!

I dag har formen min blitt litt bedre. Har ikke feber lenger, jippi! Men er fortsatt veldig sliten. Klarer nesten ikke gå.. I natt surret og drømte jeg hele tiden. Våknet hver 20. minutt for å drikke vann. Lenge siden jeg har vært så tørst! Jeg drømte til og med at folk gikk for å hente vann for meg. Så til slutt gikk jeg opp og fylte en liter i vannflasker. Klarte å drikke opp alt før jeg stod opp. Aner fortsatt ikke hvorfor jeg var så tørst. Rare saker.. 

Men jeg har klart å ta litt solarium og farge håret i dag. Brunfargen fra syden hadde begynt å flasse, så da måtte solariumet hjelpe meg litt. Men tilbake til overskriften. Etter at jeg kom hjem fra syden syntes jeg at håret mitt hadde blitt altfor lyst. Og fargen gjorde at det begynte å se slitt ut. Så nå farget jeg det med “Garnier fructise” sin “light brown”. Syntes håret ble nokså mørkt. Men jeg likte det! Hudfargen min så bedre ut, og de ble øynene mine syntes bedre. 

 

♥ Hva syns du om den nye hårfargen?

55 kommentarer

Siste innlegg