Bloggen min er ett år i dag!

I dag har er det ett år siden jeg startet å blogge på denne bloggen. Er helt utrolig hvor kjapt tiden har gått. Når jeg så igjennom arkivet mitt, så jeg at jeg hadde forandret meg utrolig mye. Både når det kommer til utseendet men også når det kommer til å blogge. Må ærlig si at jeg har blitt flinkere. Så det er jo bra! Hehe. Merker at jeg har lært utrolig mye det siste året.

For ett år siden hadde jeg nettopp flyttet inn i en liten hybel på Strand i Bærum. Jeg skulle begynne som kokkelærling 1 august. Heldigvis sluttet jeg som lærling tidlig. Likte ikke å jobbe med mat i det hele tatt. Nå hater jeg faktisk å lage mat. Helt sykt! Med tanke på at jeg likte det godt når jeg gikk på skolen. Men må si jeg liker mye bedre å jobbe som servitør og blogger. Det er litt mer min smak. 

Men nå som ett år har gått er det gøy å se tilbake på minner, bilder og videoer fra det siste året. Skal absolutt ikke slutte å blogge på lenge. Tror ikke det finnes noe bedre måte å bevare minner på, enn å blogge. 

 

Hvor lenge har du lest bloggen min?

56 kommentarer

Siste innlegg