Skal til Tyrkia på fredag!

På fredag reiser jeg til Tyrkia. Gleder meg utrolig mye! Jeg skal til Marmaris som ligger ved egerhavskysten. Skal være der i en uke. Blir så deilig å ligge og sole meg på stranden og spise god tyrkisk mat. Ble veldig spontantur egentlig. Vi bestemte oss for å dra tirsdag forrige uke, og bestilte turen dagen etter.  
Hotellet vi skal være på heter Hotel Royal Maris. Det er utrolig fint! De har basseng; ute og inne, tyrkisk bad, restaurant, bar, boblebad og treningsrom. Så kommer nok til å kose meg veldig! Skal nok også teste ut det tyrkiske utelivet, så dette kan bli gøy!
Skal selvfølgelig ikke reise helt fra bloggen. Kommer til å blogge mens jeg er der. Så blir ikke stille her på bloggen i en uke. Har også lagd opp noen innlegg som jeg bare kan poste mens jeg er der. Gleder meg til å dele bilder og opplevelser derfra, med dere!
Her er noen bilder fra hotellet og rundt ved hotellet. 

♥ Skal noen av dere på sydentur i sommer? 

56 kommentarer

Siste innlegg