Hvitere tenner?

Noe av det fineste jeg vet om er hvite tenner. Det ser på pent og velstelt ut. Gule tenner med snusflekker er det ekleste jeg vet om. Mens hvite tenner er utrolig pent! Har ganske hvite tenner fra før av. Men syns ikke de er hvite nok. Så nå skal jeg prøve en ny tannbleking. Har hørt mye positivt om den, så har store forhåpninger nå. Tannblekingen er fra smilelab. Det er 14 behandlinger. Man kan velge om man vil ta en eller to behandlinger per dag. Jeg skal ta to behandlinger per dag. Rakk kun en i går og har tatt en i dag, ser allerede store forskjeller. Så dette lover bra!

Tannkremen er en som jeg har brukt lenge. Den hjelper virkelig til å gi med hvitere tenner. Jeg bruker alltid elektrisk tannbørste når jeg pusser tennene. Så det hjelper veldig, siden jeg lettere får vekk plakken. Elsker å ha helt glatte tenner. Behandlingen fra smilelab er kjøpt hos Vita for 499,- kr. 

33 kommentarer

Siste innlegg