Endelig ferdig!

Nå er jeg endelig på vei hjem. Har jobbet fra 11-17:30 i dag. Føltes ut som dagen aldri skulle ta slutt. Var sykt lite å gjøre frem til fire ca. Da sa det plutselig bang og det var masse gjester. Så ble litt stress.
Er utrolig trøtt i dag. La meg halv fire i natt og måtte opp i ni tiden. Så er ikke så rart. Når jeg stod opp kjentes det ut som om jeg var full. Så trøtt var jeg! Begynte å lete etter nøklene mine helt panisk og fant ut at de hadde ligget på sminkebordet. Som jeg hadde nettopp sittet å fikset meg på. Sløv sa du? Ja! Fikk kastet i meg ett par Gerimax. Så det hjalp utrolig mye heldigvis. Hadde ikke klart meg på jobb uten de i dag. Hehe!

Etter jeg var ferdig på jobb gikk jeg innom senteret en kjapp tur. Kjøpte ett par nye topper, ett par skyhøye pumps og en hvit søt bikini. Viser dere når jeg kommer hjem.

Love Stina <3

18 kommentarer

Siste innlegg