Dårlig service!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra Vest for elven som jeg var på med noen av jentene i familien. Det var utrolig koselig å se igjen alle, og skravle litt sammen. Er sjelden det blir kafè besøk. Men dette må gjøres oftere. Bare ikke på samme sted. Vest for elven som ligger i Hokksund har desidert den værste servicen jeg noensinne har vært borti. Det begynte med at det tok 35 minutter før vi fikk maten våres som var tre salater og ett smørbrød. Noe som egentlig burde tatt 10-15 minutter bare. Selve maten var helt grei. Var ikke noe jeg ville kjøpt igjen, men grei nok. 

Søsteren min hadde med seg datteren sin inn. Og spurte servitørene veldig høflig om hun kunne ha med barnevognen hvis hun satt den i ett hjørne. Så barnet hennes kunne sove. Det var det ikke snakk om at hun kunne. Så hun måtte la vognen stå igjen utenfor. Hvor hvem som helst kunne stjålet den. Det er første gang jeg vet om at noen har blitt nektet å ta med barnevognen inn. Jeg kunne skjønt det hvis det var veldig trangt og man kom med 5-6 barnevogner. Men å nekte en person å ta med barnevognen inn er etter min mening helt idiotisk. 


Emmeline og tante kjerstin er så søte sammen!


Madeleine (søsteren min)

 

♥ Har du opplevd noe lignende med service før?

 

Love Stina <3

31 kommentarer

Siste innlegg