Ukens siste treningsøkt er fullført!

Den uken her har jeg vært ganske flink med treningen. Kunne vært flinkere, men til meg å være har jeg vært flink. På mandag løp jeg en lang tur i Hoensmarken. På tirsdag trente jeg armer og ben, ble sykt støl i bena dagen etter. På torsdag tok jeg 100 crunches som en liten og kjapp økt. Og i dag har jeg hatt en litt lengre økt på Renessanse. Begynte med en god oppvarming på tredemøllen. Så ble det 13×3 på armer. Vet ikke hva øvelsen jeg gjorde het, og klarer ikke forklare den heller. Så tok jeg benpress 40 kg 13×10 ganger. Så gjorde jeg det samme med armene igjen. Så avsluttet jeg med 100 chrunches og tøying. 

Er rimelig sliten nå. Så blir deilig å slappe av forran TV’en i kveld. Elsker å se på The big theory / good christian bithces samtidig som jeg småjobber med bloggen eller leser andre blogger. Håper dere har hatt en fin helg. Det har jeg hatt! Har glemt helt å si at jeg var på kino på fredag. Dro egentlig sammen med en kompis, men Isabella og en venn av henne ble også med. Vi så The dictator. Sykt bra film. Holdt på å dø av latter gjennom hele filmen. Anbefales for de som vil ha en god latter! I går var jeg hjemme hos Isabella. Vi så “The Network” filmen om Facebook. Morsom og bra film det også. Spiste alt for mye godteri! Ikke bra!

♥ Hva har du gjort i helgen?

 

Love Stina <3

28 kommentarer

Siste innlegg