Hva vil dere lese om?

I den siste stunden har mange av dere leserne mine kanskje lagt merke til at jeg har vært litt fraværende. Jeg har ikke lagd like mange sminkevideoer, og gode innlegg som jeg gjorde før. Har prøvd det jeg kan å opprettholde bloggen, og fasaden. Men nå som jeg jobber såpass mye har jeg ikke like mye tid til å holde på med bloggen. Jeg prøver å sjonglere bloggen, jobben og det sosiale livet mitt så godt jeg kan. Men det er ikke alltid like lett. Inspirasjonen min til å blogge har heller ikke vært helt på topp den siste stunden. 

Det er også veldig vanskelig å vite hva dere ønsker å lese om på bloggen min. Og mange ganger som jeg er ute kan jeg mobilblogge, men da er det flere av dere som sier at dere ikke vil at jeg skal det. Men er mobilblogging bedre enn ingenting? Jeg sliter også med å vite akkurat hva dere vil lese på bloggen. Vil dere se antrekk, sminkevideoer, skjønnhetstips, treningstips, motivasjons innlegg, hverdagslige innlegg eller hva vil dere? Det hadde hjulpet meg utrolig mye om dere sa akkurat hva dere vil lese om. Da skal jeg skjerpe meg, og blogge mer igjen. 

Love Stina <3

21 kommentarer

Siste innlegg