Vil du ha mer energi?

Etter at jeg hadde kyssesyken i høst, var energilagrene mine ganske så tomme. Jeg følte jeg var sliten, trøtt og slapp hele tiden. Så en dag når jeg var på butikken tenkte jeg at jeg skulle finne noe som kunne gi meg energi. Da så jeg “Gerimax extreme energy”. Så fort jeg kom hjem prøvde jeg den. Det var helt utrolig! Jeg følte meg “normal” igjen. Med tanke på hvor lite energi jeg hadde fra før av, var det helt utrolig deilig å ha tilbake energien igjen. Jeg bruker Gerimax nesten hver dag. Spesielt de dagene jeg jobber eller skal noe jeg må ha litt ekstra energi til.

Anbefaler ingen å bruke den hver eneste dag. For da kan kroppen bli veldig avhengig av denne “falske” energien. Men dette kosttilskuddet er utrolig kjekt å bruke da man trenger det. For eksempel før treningsøkter, jobb, hvis man er veldig slapp i hverdagen, osv. Man bør være litt obs på at man klarer mer når man bruker dette kosttilskuddet. Dette merket jeg når jeg hadde vært på trening på Renessanse. Overtrente LITT kan man si.. 

Om Gerimax.
Man kan ta 1-2 piller per dag. På meg holder det nesten alltid med kun 1 pille på en hel dag. De virker innen 30 minutter. Man blir mer konsentrert og våken. De inneholder guarana, rosenrot og ginseng. Disse ingrediensene er de som gir deg energi. Man kan kjøpe Gerimax på butikker som Kiwi, til hundrelappen. Da får man 30 piller.  Bør ikke tas  før du skal legge deg. 

 

♥ Har du prøvd Gerimax før?

 

Love Stina <3

31 kommentarer

Siste innlegg