Sunn frokost

I går ble det bare til å slappe av hjemme. Var ganske kjørt etter at jeg hadde vært på jobb. Det tar virkelig på å jobbe som servitør. I går var det utrolig fint vær. Så da var det veldig mye å gjøre også. Men det er gøy at det er mye å gjøre. Da går tiden utrolig fort! Jeg kom hjem fra jobb klokken 19:45! Måtte jobbe litt overtid, og en scooter går ikke så fort å kjøre akkurat.. Så da jeg endelig kom hjem var det å spise middag. Også dro jeg å leide hangover 2. Sovnet før tolv. Noe som nesten aldri skjer. Glemte helt å skru på vekkerklokken også. Så jeg våknet når klokken var 11:45 i dag. Uff, føler at hele dagen blir borte når man sover så lenge..

Nå har jeg nettopp dusjet og kledd på meg. Lagd meg en sunn og god frokost. Har fått helt dilla på egg! Så da ble det egg, cottage cheese og jordbær til frokost. Mye gode proteiner. Mmmm… Smart tips å spise dette til frokost for dere som går på lavkarbo. 

Love Stina <3

24 kommentarer

Siste innlegg