Dro på IKEA kun for å kjøpe sengetøy..

Etter at jeg hadde ryddet og støvsugd rommet mitt tidligere i dag, fikk jeg det for meg at jeg måtte ha nytt sengetøy. Var så sykt lei av alle jeg hadde. Så da tok jeg bilen og kjørte innom Hansen og Dysvik, Jysk og Sparkjøp. Ingen av de hadde noe som jeg likte. Og det eneste jeg likte kostet 800,- og det er litt for dyrt for sengetøy. Så da dro jeg likesågodt på IKEA. Tok bare 45 minutter hver vei. Hehe. Mamma syntes jeg var litt vel kresen siden jeg måtte dra helt på IKEA kun for å kjøpe sengetøy. Men skal det være, så skal det være! 

Fikk tak i tre forskjellige sengetøy. Det ene sengetøyet med blomster er så søtt! Noen kaktuser (det er den eneste som overlever på rommet mitt, dårlig til å vanne blomster, hehe!) og ett par oppbevaringsbokser. Gleder meg til å sove i det nye sengetøyet i natt. Wii!

  

Love Stina <3

16 kommentarer

Siste innlegg