10 ting du ikke vet om meg

1. Jeg har konstant “barbie-feets”. Når jeg går rundt hjemme (uten sko selvfølgelig) går jeg alltid på tå. Det er ikke fordi jeg er lav eller noe. Men har gått så mye på høye hæler at jeg har blitt så vandt til å gå sånn. Samme er når jeg poserer. Klarer aldri å stå rett opp og ned. Men det kommer jo mye fra modell opplæringen da. 

2. Jeg regner alltid ut at jeg sover i 8 timer. Uansett når jeg legger meg. Er veldig nøye på å få akkurat 8 timers søvn hver natt. Med mindre jeg er nødt til å stå opp tidligere på grunn av jobb da, selvfølgelig.

3. Jeg hører alltid på awolnation med sangen sail når jeg skal sove.

4. På rommet mitt har jeg ca 30 vannflasker. Drikker ekstremt mye vann hver dag, så da har jeg alltid vann i flaske i nærheten. 

5. Jeg er venstrehendt

6. Jeg syns det å være gravid er sykt ekkelt. Det at man faktisk går med ett menneske inne i seg i 9 måneder er helt bisarrt å tenke på. Også det å føde ungen er enda eklere. Hadde jeg kunnet velge ville jeg heller gitt litt DNA fra meg og avlet opp ett barn gjennom en maskin eller noe. 

7. Jeg ser heller action filmer fremfor romantiske klissefilmer.

8. Jeg liker bedre å snakke engelsk enn norsk.

9. Jeg er helt avhengig av parfyme. Jeg må bruke det hver dag. Elsker å lukte godt! Får helt panikk hvis jeg har glemt å ta på parfyme.

10. Jeg snakker og legger veldig godt merke til øyefargen til ett menneske. Var ikke klar over at jeg gjorde det før en venn fortalte meg det. Hehe!

 

Love Stina <3


Husk at du kan følge meg på bloglovin HER. Da blir jeg utrolig glad! ♥
 

25 kommentarer

Siste innlegg