S – Outfit 18.04.12

Hey folkens! I dag våknet jeg opp til det triste synet av snø. Er sommeren over allerede? Skulle nesten tro det.. Får håpe det blir pent vær snart! Elsker sol og varme. I dag har jeg jobbet fra 11-17. Har fått ganske grepet på servitør jobben nå. Så ting går bra!

Føler at alt i livet mitt går veldig bra nå. Jeg har jobb jeg trives godt i, en bestevenninde som er den beste i hele verden, jeg bor hos foreldrene mine og trenger ikke bekymre meg for regninger og oppvask, jeg har en blogg hvor jeg har verdens søteste lesere, energien min begynner endelig å komme tilbake (mye takket være Gerimax piller, kan skrive om de senere) og en ting til jeg ikke vil avsløre på bloggen enda. Så alt i alt har jeg det veldig bra nå! Det eneste jeg vil endre på er været. Men det er bare en bagatell. Så jeg skal ikke klage på været når alt annet er great!


Hettegenser – Bik Bok // Bukse – Gina Tricot // Sko – Din Sko // Olavest – H&M 

 

♥ Hva syns du om dagens antrekk?

 

Love Stina <3

24 kommentarer

Siste innlegg