Primer anbefaling!

Nå er det lenge siden jeg har anbefalt ett produkt. Så da kan jeg anbefale dere ett produkt nå. Jeg får ikke penger for å skrive dette, og har kjøpt produktet selv. Så dette er kun mine egne meninger. For en uke siden kjøpte jeg en primer fra Maybelline. Jeg er forelsket allerede!

Den gjør sånn at alle linjer i huden blir jevnet ut. Og foundation glir mye bedre, og sitter bedre på huden. Den er allerede et must i sminkepungen. Siden den er gjennomsiktig, trenger du ikke være redd for at den skal lage skjolder. Eller glinse, for den saks skyld. Denne er veldig matt. Passer perfekt for de med litt glinsende hud, siden den matter ned den glinsende huden.

Primeren kan kjøpes på butikker som H&M, Lindex, Cubus, osv. Den koster ca 150,-

 

Love Stina <3
 

21 kommentarer

Siste innlegg