Ny jobb!

Har en god nyhet jeg ville meddele til dere. Jeg har fått meg jobb! Er så glad nå. Har ikke jobbet siden i oktober. På grunn av at jeg har vært syk. Men har blitt friskere nå, så da kunne jeg endelig begynne å jobbe igjen. Nå lurer sikkert noen av dere på hvor jeg har begynt å jobbe. Og det er på Glass – Brasserie & Bar i Drammen. Samme sted som Isabella er kokkelærling. Jeg har begynt som servitør, og så langt syns jeg det går veldig bra. Skal kun jobbe der 2-3 ganger i uken. Siden jeg må jobbe meg opp igjen etter jeg har vært syk. 

Skal prøve alt jeg kan å ikke la jobbingen gå utover bloggen min. Har lyst til å fortsette å blogge like mye nå, selv m jeg jobber. Forresten, ukens blogg blir kåret senere i kveld, forhåpentligvis. Var over 140 påmeldinger, noe som er helt sykt mange! Så har en del blogger å gå igjennom. Men er bare bra at det er godt å velge i. 

 

♥ Har du jobb? Hvis ja, hva da?

 

Love Stina <3

43 kommentarer

Siste innlegg