Hvem er leserne mine?

Siden jeg har blogget en god stund nå, tenkte jeg at jeg kunne ha en liten spørrerunde. Hvor dere svarer på noen kjappe spørsmål. Dette er bare sånn at jeg får litt styring på hva målgruppen min er. Så jeg kan skrive innlegg som passer enda bedre til dere søte leserne mine! Det tar maks 2 minutter, og det hjelper bloggen min veldig!

Så tingene jeg lurer på er: 

Kjønn:
Sted du bor:
Alder:  
Har du blogg selv? 
Hva liker du best å lese på bloggen min?

 

Love Stina <3

 

130 kommentarer
    1. Kjønn: Gutt
      Sted du bor: Trondheim!
      Alder: Blir 20 om to dager.
      Har du blogg selv? Ja. Bytt om de 2 siste bokstavene på din egen så finner du den 🙂
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Liker generelt bloggingen din, uansett hva du skriver om. Er innom her for å lese hva du skriver, ikke hva du skriver om, om du skjønner :p

    2. Jente, Vindafjord, 15 år, Aslaugv.blogg.no. Alt egentlig, du er en utrolig søt jente og du er så flink! Alt du skriver om er interressant, så stå på 😀

    3. Jenta!
      bor i sokndal
      16 år å 17 på søndag!
      har blogg, hegga.blogg.no!
      Jeg liker alt det du blogger om, liker veldig godt Skjønnhets tips og sminker og sånn 😀

    4. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Vaksdal, et sted utenfor Bergen
      Alder: 15
      Har du blogg selv? Jepp, busu.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Mote, skjønnhet, osv

    5. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Fra Stord, men bur på hybel i bergen
      Alder: 17 (1994)
      Har du blogg selv? Ja, jeg har blogg 😀
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Jeg er ganske ny på bloggen din, men likt alle innleggene dine så langt, du er flink blogger 😀

    6. Kjønn: Jente.
      Sted du bor: Spania.
      Alder: Så og si 18.
      Har du blogg selv? Ja, det har jeg! theaeidem.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min?Jeg ELSKER å se outfitbilder. Du er så fantastisk pen, blir bare inspirert av stilen din og deg 🙂

    7. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Bømlo
      Alder: 14
      Har du blogg selv? Jepp:))
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Du har ofte videoer om styling, outfit og du skriver bra og legger ut store og mykje bilder på eit innlegg! 😀

    8. Jente
      Oslo
      15 år!
      ja, er venn med deg 🙂
      Liker at du legger ut video av hvordan du gjør ting, eks bølger i håret, lærte faktisk noe nytt! Du er utrolig pen og har flotte bilder!

    9. Kjønn: jente
      Sted du bor: Sarpsborg, østfold
      Alder: 13 år, 22.april
      Har du blogg selv?: ja, kmia.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min?: Antrekk, skjønnhetstips og det meste.

    10. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Tromsø
      Alder: snart 12 år 😉
      Har du blogg selv? Ja, kineholthe.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Alle videobloggene og du kommer med utrolig masse nyttige og gode råd/tips<3

    11. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Stavanger
      Alder: snart 16
      Har du blogg selv? Ja
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Alt egentlig, du skriver veldig bra
      🙂

    12. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Skien
      Alder: 14, snart 15
      Har du blogg selv? Jepp, ithemmingsen.blogg.no 🙂
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Du er veldig inspirerende og du skriver bra! Du skriver også mye interessant og har mange gode tips om mye forskjellig. I tillegg så er du jo fantastisk pen, og jeg bare digger deg og stilen din!

    13. Kjønn: Jente 🙂
      Sted du bor: Enebakk
      Alder: 16, straks 17
      Har du blogg selv? ja, jillfoto.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? alle innleggene egentlig. Veldig godt bildene dine, og personligheten din gjør at jeg er interessert i å lese bloggen din 🙂

    14. kjønn: jente
      Sted: hamar
      alder: 13/ 14
      har du blogg selv? Ja
      hva liker du best å lese på bloggen min? Alt egentlig, sminketips, hverdag, videoer osv! Du har en utrolig bra blogg!

    15. Kjønn: jente
      Sted jeg bor: Trondheim
      Alder: 14
      Har jeg blogg selv: nei 🙂
      Hva liker jeg best å lese om: jeg elsker skjønnhetstipsene dine, videobloggene, outfitbildene og generelt andre ting som du driver på med i hverdagen 🙂 En annen ting jeg elsker med bloggen din er at hvis jeg kommenterer noe jeg vil at du skal lage et innlegg om, gjør du det, og du svarer på de fleste kommentarer! Det derfor jeg leser og kommenterer bloggen din hver dag! Elsker deg <3

    16. Kjønn:Jente
      Sted du bor:Leikanger
      Alder: blir 15
      Har du blogg selv? ja 🙂 keytyplaneta.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? skjønnetips, videoar 😀

    17. Kjønn: Jente daa
      Sted du bor: Oslo
      Alder: 20
      Har du blogg selv? Seffern. Den er litt dø da.
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Skjønnhetstipsene dine, dagens antrekk, og personlige innlegg. Også er jeg fan av å lese at du trener for da får jeg dårlig samvittighet selv og drar meg opp av sofaen. Haha!

    18. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Øyer
      Alder: 15
      Har du blogg selv? phototroll.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? alt, men jeg liker veldig godt å se modellbilder 🙂

    19. Jente
      Bææærgen
      Jepp vildemta.blogg.no
      Liner best å lese om skjønnhetstips og mote, gjerne litt om modelljobbingen din eller sminke og hårtips! Også liker jeg at du har mange bra videoblogger

    20. kjønn: Jente
      Sted du bor: Fredrikstad
      Alder: 15 i April
      Har du blogg selv: Ja, det har jeg 😀
      Hva liker du best å lese bloggen min ?: Jeg får inspirasjon, mote! 😀

    21. Bor: Vestfossen 🙂
      Alder: 16
      Blogg: Nei
      Det jeg liker best: At du skriver variert, du tar fine bilder av outfit, som inspirerer og at du gir tips! ++

    22. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Arendal
      Alder: 15
      Har du blogg selv? Ja! agnethekp.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Alt! Spesielt tips, makeup, fashion og dine opplevelser!

    23. Kjønn: Jenteee
      Sted du bor: Stavangeeerrr
      Alder: 17
      Har du blogg selv? nope
      Hva liker du best å lese på bloggen min? skjønnhet, definitely!

    24. Kjønn: jente
      Sted du bor: Nore og Uvdal kommune
      Alder: 17 år
      Har du blogg selv? japp, vikyb.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Alt faktisk! 🙂

    25. Jente
      Bøverdalen
      13
      Japp: xlinesteex.blogg.no 😉
      Digger bloggen din! Liker å lese om outfits, sminke og hår, liker veldig godt sminketipsene!! :)) Og jeg liker å se på sminkevidioer 🙂 Å om trening og kosthold.

    26. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Kautokeinoo
      Alder: 15
      Har du blogg selv? Nei
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Spesielt dine tips og outfits.. Får et inntrykk på bloggen din at du er veldig ærlig og det liker jeg! 🙂 Liker at du tar deg tid til å svare på lesernes spørsmål o.l.

    27. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Lavangen
      Alder: 16
      Har du blogg selv? Ja, wenchurr.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Jeg liker best å lese, tipsene du gir 🙂 Synes de er kjempebra 🙂

    28. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Rundt Kr.Sand
      Alder: 15 snart 16
      Har du blogg selv? yes
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Liker å se på forskjellige blogger, liker bildene dine, og selvsagt litt pga sminke, trening osv 🙂

    29. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Kongsvinger
      Alder: 13
      Har du blogg selv? Ja
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Skjønnhets tips:)

    30. Kjønn: jente
      Sted du bor: Ski
      Alder: 13 blir snaart 14 <3
      Har du blogg selv? Ja, christineskr.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Makeup, fashion og dine egne opplevelser!

    31. Kjønn: Jente ♥
      Alder: 13, blir 14 ♥
      Har du blogg selv? ja, annaiii.blogg.no ♥
      Hva liker du best å lese på bloggen min? outfit, sminke, hår, skjønnhet og videoer ♥

    32. Jente, nordland, 20 år, har blogg. Liker å lese om kosthold og trening, det er noe jeg syns du skal ha mere av. Sminke, skjønnhet og klær er også ting på bloggen din jeg liker 🙂

    33. Kjønn:jente
      Alder:12 blir 13:-)
      Bor på en liten plass som heter Eike:-)
      Har du blogg selv. Ja misssandraeike.blogg .no
      Hvaliker du best med bloggen min? Alt 😛

    34. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Trøgstad
      Alder: 16
      Har du blogg selv? Ja, sooplersnoopy.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Videoer (sminke) og outfit 😀

    35. Kjønn:Jente
      Sted jeg bor: Skien
      Alder:20 år
      Har du blogg selv? Ja har nettop begynt og blogge!
      Det jeg liker best ved bloggen din vet jeg egentlig ikke har ikke fått lest så mye, men skal begynne og følge med på bloggen din;)

    36. Kjønn: kvinne
      Sted du bor: ørlande
      Alder: 23
      Har du blogg selv? ja hvitskogsfrue.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? jeg liker trenings innleggene dine, og mat og foto innleggene dine 😉

    37. Kjønn: Jente 🙂
      Alder: 17 år
      Har du blogg selv? Nei, det har jeg ikke 😉
      Jeg liker det meste med bloggen din, spesielt outfitt, videoblogg, sminketips osv.. 🙂

    38. Kjønn: jente
      Sted du bor: Arendal!!
      Alder: 15
      Har du blogg selv? nei
      Hva liker du best å lese på bloggen min? skjønnhetstips

    39. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Kristiansund
      Alder: 19
      Har du blogg selv? ja, iebgitc.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Jeg liker i grunn best bildene dine og outfit innleggene 😀

    40. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Lier
      Alder: 14, snart 15 (1997)
      Har du blogg selv? Ja, kariannegranerud.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Jeg elsker outfitene dine og liker skikkelig godt skjønnhettipsene dine og føler at de funker!
      – Karianne

    41. Kjønn : Jente
      Alder : 16
      Sted : Kristiansund
      Har du blogg selv : ja
      Hva liker du best å lese på bloggen min: 5 skjønnhets tips, dagens antrekk ! 🙂 liker og se på bildene dine og hvordan du skriver innleggene dine på ! 🙂

    42. Kjønn: Jente ^^
      Alder: 14 blir 15 den 11 juli ^^
      -Har du blogg selv?
      ja http://www.musicis.blogg.no
      -Hva liker du best å lese på bloggen min?
      jeg liker å lese det meste du skriver, du skriver mye som interesserer meg som for eksempel skjøthetsnips siden trenger noen xD <3

    43. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Kristiansund
      Alder: 11-12
      Har du blogg selv?: Ja
      Hva liker du best å lese på bloggen min?: Mote,skjønnhetstips,videoer og outfits.Jeg er en total mote freak.

    44. Kjønn:Kvinne
      Sted du bor: Oslo, Furuset
      Alder:13 🙂
      Har du blogg selv? Jupp:D
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Skjønnhettips, outfilt, smine, hår og slikt! PS: Gratulerer med kvinnedagen!<3

    45. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Alta
      Alder: 15 blir 16 snart 🙂
      Har du blogg selv? Yeees
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Skjønnhetstips, mote, outfit.. you name it 🙂

    46. Kjønn: Jente
      Sted du bor:Elverum
      Alder: 18
      Har du blogg selv? jepp, karoline993
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Alt generelt 🙂

    47. Kjønn: jente
      Sted du bor: Stathelle (ved Skien)
      Alder: 13 år
      Har du blogg selv? Ja, simonephotoo.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Egentlig alt du blogger om, men best videoblogger 🙂

    48. Kjønn: jente
      Sted du bor: trondheim
      Alder: 17 år
      Har du blogg selv? ja, citygirl4ever.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? outfits, tips på hår og skjønnhetstips 😉

    49. hihi 😀
      Kjønn: Jente
      Sted du bor: Asker
      Alder: 12
      Har du blogg selv? ja (bloggadressen under, hvis du lurer)
      Hva liker du best å lese på bloggen min? liker å se på bilder og liker å lese om hverdagen din 🙂

    50. 15 år fra Trondheim 🙂
      Elsker bloggen din!! Din blogg er favorittbloggen! 😀 Jeg liker for det meste alt på bloggen din! 🙂 Liker at du legger ut skjønnhetstips 😉

    51. Kjønn:jente
      Alder: 16 i dag 🙂
      Bor i Trondheim 🙂
      Ja, har blogg selv.
      Liker veldig godt å lese sminke/hår/skjønnhetstips, og se outfitbilder og fotoshoot bilder osv.

    52. Kjønn: jente
      Sted du bor: fitjar
      Alder: 12 blir 13
      Har du blogg selv? ja junemaria.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Heile!

    53. Jente 🙂
      Bor ca 2 timer fra Bergen, er 16 år.
      Har blogg; alicefredriksen.blogg.no
      Eg liker å lese om alt du skriver, må liksom få det med meg :p
      diggeer skjønnhetstips!

    54. Jente.
      Bor på Neskollen, 15 min unna Jessheim.
      Jeg er 17 år.
      Jeg hadde blogg, men sletten den fordi jeg ikke var 100% innstilt på å drive den, men ettersom jeg skal flytte og har så mye å selge, så bestemte jeg meg for å lage salgsblogg. Junesalg.blogg.no
      Jeg har lest bloggen din i snart 3 måneder, og har likt den siden første gang jeg så den. Det er en enkel og fin blogg som er lett å følge, men masse inspirasjon og tips. Jeg liker bloggen din kjempe godt, og ja, ser frem til hver gang du blogger 🙂

    55. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Skien
      Alder: 13
      Har du blogg selv? Nei
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Skjønnhetstips og kosthold

    56. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Kleppestø utenfor Bergen
      Alder: 15
      Har du blogg selv?: Jepp, mailaa.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min?: Jeg liker å lese alt du skriver om egentlig. Spesielt når du kommer med sminke/hår/treningstips, for det meste pleier jeg å ta bruk i rådene du gir! Stå på, Stina. Du er kjempe flink!

    57. – Jente.
      – Nordland .
      – 13 snart 14 😉
      – Har desverre ikke blogg, men veninna mi har blogg og det er der jeg oppdaget bloggen din 🙂
      – Videoer om hverdags sminken din, skjønnhetstips. Alt du egentlig skriver er fantastisk å lese 🙂

    58. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Hammerfest, Finnmark
      Alder: 14 snart 15
      Har du blogg selv? ja
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Jeg liker og lese om hverdagen din, og se på videobloggene dine.

    59. Kjønn: Kvinne
      Sted du bor: Moss
      Alder: 21
      Har du blogg selv? Ja:)
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Mat og Skjønnhet er det jeg er mest opptatt av, men leser bloggen din når du blogger om andre ting også da 🙂

    60. Kjønn:jente
      Sted du bor: Møre og Romsdal
      Alder: 13 snart 14
      Har du blogg selv? hadde men sletta den jeg suger hehe
      Hva liker du best å lese på bloggen min? alt du e den beste ever ass

    61. Jente.
      Bor i Sauda med mamma, men er i Stavanger hos pappa i helger og ferier.
      Er 13 snart 14 år.
      Ja, jeg har blogg Heddadolmen.blogg.no. Men jeg har pause frem til jeg har fått fikset pc’n og kjøpt speilrefleks igjen. Ser liksom ikke vitsen med å blogge når jeg ikke en gang har egen brukbar pc, eller kan ta bilder med god kvalitet.
      Jeg liker best å lese når du blogger om trening, sminke, hud, kosthold osv. fordi det gir meg veldig mye inspirasjon til å trene og passe kostholdet mitt selv! 😀

    62. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Drammen
      Alder: 14
      Har du blogg selv? Nei
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Alt!

    63. Jente, Tinn, 17 i april, og elsker bildene du tar! Du er generelt flink til å blogge, vanskelig å velge ut en ting jeg liker best å lese 🙂

    64. Kjønn: jente
      Sted du bor: Gausdal
      Alder:  15 snart 16
      Har du blogg selv? Nettopp sletta den…
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Mote, hår og make up 🙂

    65. Jente, Oslo, 20, uten blogg og liker spesielt bloggen din fordi du er den som utmerker seg mest i forhold til de jeg dagelig følger. Virker som om du legger utrolig mye tid, arbeid og energi i bloggen din, i tillegg til å gi masse av deg selv! Stort pluss at du er en av de få som lager videoblogger! 🙂

    66. Kjønn: Jente
      Hvor du bor: Larvik
      Alder: 13, snart 14
      Har du blogg selv? Jeg hadde, men det tok så mye tid. ( Så har veldig respekt til deg som oppdaterer ofte!! )
      Hva liker du best på bloggen min? : Hm.. liker for det meste allt, men kunne du lagt ut en video om sminketips.. siden du sminker deg så fint<3

    67. Alder: 10.. har snart bursdagKjønn: jente
      Sted du bor: egersund
      Har du blogg selv? Jepp johannameg.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Jeg elsker og lese om alt på bloggen din for du har den beste bloggen i verden syns jeg…

    68. Jente
      10 men har snart bursdag
      egersund
      jeg elsker og lese alt på bloggen din for du har den beste bloggen i verden syns jeg.. du burde hatt plassen til tcmn på topplista

    69. Jente
      10 men har snart bursdag….
      egersund
      jeg elsker og lese alt på bloggen din for du har den beste bloggen i verden syns jeg.. du burde hatt plassen til tcmn på topplista

    70. Kjønn: Jente 😀
      Sted du bor: Trondheim
      Alder: 14 snart 15
      Har du blogg selv? ja jeg har blogg selv.
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Jeg likser og lese om alt du skriver egentlig du skriver på så bra møtte, er innom bloggen din hver dag 😀 Og jeg syns det er så bra at du tar det tid til og lage mange brae innlegg og ikke noen som du bare slenger sammen i fart. 😀

    71. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Hønefoss
      Alder: 14
      Har du blogg selv? Ja – iamaphotographer.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Alt. Du inspirerer meg både ved stil, trening og måten å blogge på 🙂

    72. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Hamar ca 🙂
      Alder: 13
      Har du blogg selv? Ja men bruker den aldri, fordi jeg ikke får lov til og legge ut bilde av meg selv.
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Outfits, tips og sminke…egt. alt 🙂

    73. Kjønn:Jente
      Sted du bor:Steinkjer
      Alder: 12
      Har du blogg selv? Ja…
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Liker egentlig det meste, men aller mest at du blogger om mote

    74. Kjønn: Jente.
      Sted du bor: Sarpsborg.
      Alder: 18.
      Har du blogg selv? Ja.
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Jeg har bare lest bloggen din i noen dager elns. Men jeg begynte å like bloggen din etterhvert fordi du gir mange gode tips, og du er kjempeflink til å blogge!

    75. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Samme by og kommune du bor i
      Alder: 12 år
      Har du blogg selv? Hadde, men det ble litt mye for meg så har gitt meg litt nå! 😉
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Du har innlegg som er inspirerende og lese + at vennene mine sa jeg burde lese bloggen din!

    76. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Vest-Agder
      Alder: 14
      Har du blogg selv? Ja, birdsflyaway.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Liker at du har tips til diverse ting, fine outfits osv 🙂

    77. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Trondheim
      Alder: 14
      Har du blogg selv? Ja
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Mote, modell-greier, trening og kostholds-tips, outfits og egentlig alt! Bare fortsett sånn du <3

    78. Kjønn: jente
      bor: vikersund, 25 min unna hokksund 😉
      alder: 17 år
      blogg: ja, har nettopp begynt å blogge
      liker best å lese på bloggen din: liker når du skriver om trening, skjønnhet og kommer med tips, har videoblogger, spørsmålsrunder og når du forteller om hvordan det er å være modell.

    79. Kjønn: Kvinne
      Alder: 17
      Har du blogg selv? Ja, det har jeg
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Jeg liker veldig godt at du er deg selv og poster ting om det du selv interesserer deg for. Det er viktig for å få frem gode innlegg!

    80. Jeg er en jente som er anonym, ingen får vite hvem jeg er eller hvor jeg kommer fra eller hvor gammel jeg er..
      Det kan jo være spennende for folk som liker og lese ting som er litt mere personlig.
      Håper du leser min blogg : )

    81. Kjønn: Kvinne
      Sted du bor: Tromsø
      Alder: 12, snart 13
      Har du blogg selv? Ja det har jeg: http://www.vs3.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min?Hmm, jeg er bare innom en gang iblandt, men jeg liker alle videobloggene dine ganske godt og så er du veldig pen 😉

    82. Kjønn: Jente
      Sted du bor: Trondheim
      Alder: 11 år
      Har du blogg selv? Ja, den heter nemfi.blogg.no
      Hva liker du best å lese på bloggen min? Jeg liker å se bildene dine fordi du er så flink! Og så leser jeg sminketipsene dine (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg