Hundefrisøren Stina!

Siden babyen til søsteren min kanskje er allergisk mot hunder, har jeg fått ansvaret for hunden til søsteren min. Hadde helt glemt bort hvor mye hunder røyter, og hvor mye dritt de tar med seg utenfra. Måtte støvsuge rommet mitt 3-4 ganger de to siste dagene. Så i dag har hunden (Pandora heter hun) fått litt frisørbehandling. Jeg har klipt henne, dusjet, fønet og børstet henne. Så nå er hun ren og pen! 

Klipte av litt hår kan du si!

Jeg kom hjem ganske sent i går, og la meg deretter. Så må ærlig si at jeg sengen frister i dag. Så da blir det å redigere mange videoblogger, rydde pc’en, og lage opp noen innlegg. Hvis jeg ikke blir helt tiltaksløs da.. Spiser godteri i dag og, huff. Skjerpings fra og med i morgen!

 

♥ Hva skal du i dag?

 

Love Stina <3

28 kommentarer

Siste innlegg