Ukens 5. treningsøkt er fullført!

Er skikkelig stolt av meg selv nå! Har klart å trene hver eneste dag denne uken. Har gått veldig problemfritt egentlig. Og føler meg mye bedre nå. Med tanke på hodepinen min. I dag har jeg vært på Renessanse med Lisa Marie. Vi varmet opp med 3000 meter’n. Siden jeg har som mål å klare den på 16 minutter. Kan nok ta litt tid før jeg når det målet.. Klarte det på 22 minutter i dag. Så det er fortsatt håp, hehe!

Etter at vi hadde varmet opp på møllen ble det mye styrketrening. Har en følelse at jeg blir veldig støl i magen i morgen. Men det får jeg overleve! Det må jeg bare overleve, siden jeg har planer om å trene i morgen også. Nå sitter jeg og koser meg med litt pai og grønnsaker. Skal bare slappe av og ta det med ro i kveld. Lage opp noen innlegg som jeg kan publisere senere og sånt. 

♥ Hva har du gjort i dag?

 

Love Stina <3

24 kommentarer

Siste innlegg