Ofte stilte spørsmål

Kan du lage header/design til meg?
Jeg er ikke noe ekspert på å lage header, og jeg bruker ett gratis design. Så jeg er kanskje ikke rett person å spørre om dette. Men det er flere bloggere som har lagt ut gratis design: mne, carolinemaria, nerdieme, osv.  


Kan du kommentere tilbake?
Når man spør om jeg kan kommentere tilbake gjør jeg aldri det. Jeg syns det er frekt å gå inn på en blogg og skrive “fin blogg, kommenter tilbake?”. Dette er bare spam, og jeg sletter det som regel. Hvis jeg skal kommentere på en blogg, er det fordi jeg har lest innlegget, og vil komme med en mening. Ikke fordi du ba meg om det!


Hvor er extensionet ditt fra?

Jeg bruker clip on extension fra Locks and bonds. Jeg bruker 7 piece og quad clip,  farge #1 jet black. 

 
Hvorfor må du godkjenne alle kommentarer på bloggen?
Dette er noe jeg gjør sånn at jeg får lest alle kommentarene som kommer inn. Synes det er viktig å lese alle, hvis dere har noen spørsmål så jeg kan svare på de osv. Sletter også kommentarer som er usaklige eller spam.


Hva heter sangen du har i starten av videobloggene dine?

Vet ikke. Har hentet den fra en annen video jeg fant på youtube. 

Jeg tror det er noe feil med designet ditt, mye av det blir borte!
Hvis du bruke internett explorer er dette grunnen. Jeg aner ikke hvordan jeg kan fikse det. Men anbefaler deg å begynne å bruke google chrome som nettleser. Den går også mye kjappere! 
 

Hvilket program redigerer du bildene dine i?
Jeg bruker nesten alltid picnik.com. Det er en gratis side. Men den stenger i april, så jeg trener ett nytt redigeringsprogram. Kom gjerne med tips til noen bra!  

 


 

♥ Noe du ikke fikk svar på?

Love Stina <3

37 kommentarer

Siste innlegg