Har farget håret!

I dag har jeg farget håret mitt. Syntes at det hadde lysnet så mye, pluss at jeg hadde litt ettervekst. Så da måtte jeg farge det. Får helt noia hvis jeg har ettervekst. Liker at hele håret har en farge, that’s it! Brukte Garnier Fructise farge #1 Svart. Er stor fan av Garnier fargene. Har prøvd ut mange forskjellige hjemmefarger. Men Garnier Fructise er best! Love it! 

Er en del som har spurt meg hvorfor jeg liker å ha svart hår. Så tenkte jeg kunne svare kort på det. Siden jeg holder på som petitemodell må jeg ha en sveis som er ganske fashion. Så jeg og agenten min kom frem til en sveis som passer til meg. Så jeg ser mer fashion ut, fremfor glamour. Så da har jeg svart hår med en ganske sharp klipp. Syns også at det markerer ansiktet mitt bedre. Selv om jeg liker å bruke extensions noen ganger på fritiden.

♥ Farger du håret?

 

Love Stina <3

37 kommentarer

Siste innlegg