Sol, Drammen og vår?

I dag har det vært helt fantastisk vær! Endelig litt sol. Så jeg og Isabella benyttet sjansen til å ta oss en tur til Drammen. Først ble det frokost på Jonas B. Gundersen. Elsker pizza’en der. Utrolig god mat. Men dessverre litt dårlig service.

 Hehe barnepizza! 

Siden det var nyoppusset på jobben til Isabella (Glass) måtte jeg innom å titte litt der. Fikk tatt meg en øl i samme slengen! Selv om det var midt på tirsdagen er det lov med en øl. Er sol jooo! Var innom kjøpesenteret og kjøpte meg litt forskjellige småtteri. Men må vise dere det i morgen. Dagens antrekk og påmelding til ukens blogg kommer senere i kveld! Nå skal jeg en tur til søsteren min, så blir det solarium og trening etter det. 

♥ Hva har du gjort i dag?

 

Love Stina <3

19 kommentarer

Siste innlegg