BLOGLOVIN ME

Noen av dere har sikkert sett at jeg har en knapp på siden av bloggen min, der man kan følge meg på bloglovin. Men jeg tenkte at det er sikkert ikke alle dere som har sett den, eller vet hva bloglovin er. Så da tenkte jeg at jeg kunne lage et innlegg om bloglovin. På bloglovin lager man seg en egen konto som man kan koble opp til sin egen blogg. Der kan man følge andre blogger, og andre blogger kan følge deg. Hvis du følger andre blogger, er det lett å se når bloggerne du følger, legger ut ett nytt innlegg. Genialt eller hva?

Blir kjempe glad hvis du har lyst til å følge meg på bloglovin. Hvis du vil det, kan du trykke HER eller på knappene under.  

bloglovinbloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovinbloglovin 
♥ Bruker du bloglovin? Hvis ja, følger du meg på bloglovin?
Love Stina <3
10 kommentarer

Siste innlegg