HVORDAN FÅ NEGLLAKKEN TIL Å SITTE EKSTRA LENGE!

Jeg er sikkert ikke den eneste personen, som sliter med at negllakken går vekk med en gang. Jeg kan ta på meg negllakk på morgenen og allerede på kvelden har halvparten flakket av (uansett hvilket merke jeg bruker). Kjipt..? Ja! Men for et par uker siden fant jeg ut noe smart! Hvis man filer oppå neglene, til de blir helt glatte, sitter negllakken lenge! Og den blir heller ikke så klumpete oppå. For å file oppå neglene må man bruke en spesiell type fil (på bildet under). Som heter poleringsfil. Den gjør at neglene dine blir helt glatte og pene. Jeg har kjøpt min hos Cubus. 

♥ Har du prøvd sånn neglfil før?

 

Love Stina <3

7 kommentarer
    1. Veldig lurt å bruke den slik fil ja 🙂 Basecoat er også smart å bruke for at ikke neglene skal bli missfargede! Eg sverger til Trind Nail Repair som faktisk gjør neglene sterke og at de ikke fliser seg 🙂 Kan anbefales!! Har skrevet omtale på dette produktet på bloggen om du vil lese 🙂 Billig vs dyr neglelakk – det finnes ekstremt mange gode og billige neglelakker. Eg snakker av erfaring – har over 200 stykker, kanskje det nærmer seg 300 :p Haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg