HVORDAN BLI KVITT KVISER!

De siste par ukene har jeg prøvd ut ett nytt rensemiddel og et par kremer. Jeg ble anbefalt rensemiddelet av en venninde, og med tanke på at hun har så godt som null kviser, måtte jeg prøve det ut. Jeg har veldig fet hud, så jeg har veldig lett for å få kviser. Men det jeg bruker nå fungerer faktisk! Wii! Jeg har også begynt å ta B-vitaminer for; hud, hår og negler. Det anbefales! Merker at neglene ikke sprekker opp like lett som før, håret bli sterkere og huden har blitt bedre. 

 

1. På det første bildet her er det jeg bruker hver kveld. Veldig viktig å få vekk alt av sminke og bakterier som har satt seg i huden i løpet av dagen. Jeg bruker renseren fra L’oreal på morgenen også. 

2. På morgenen bruker jeg fuktighetskremen fra Neutral. Dette er for at huden min ikke skal tørke ut i løpet av dagen. På kvelden bruker jeg kvisekremen fra Clinique. Sånn at huden min skal tørke vekk kvisene om natten. 

 

♥ Tar du godt vare på huden din?

 

Love Stina <3

10 kommentarer
    1. Jeg er en av de som har litt små problemer med kviser, men jeg har mer kombinasjonshud, litt tørr, litt normal men mest fet. Irriterendes, hvertfall når man ikke finner en hudpleieprodukt som man syns virker.
      Men prøver da og holde huden så ren som mulig og faktisk ikke bruke foundation utenom når det er spesielle anledninger.

    2. Det er viktig å ta vare på huden sin og spesielt ansiktet. Resten av kroppen beskytter vi jo med klær. Jeg bruker Nouri Fusion ansiktsprodukter og er veldig fornøyd. Brukt de i over 8 år og fortsatt like fornøyd. Du kan lese mer om Nouri Fusion på sunnfrokost.net. 🙂

    3. Jeg skylder ansiktet med vann hver morgen og kveld, og smører med Mary Kay fuktighetskrem for at huden ikke skal bli så tørr. Men så bruker jeg ikke så mye sminke, og får ikke så lett kviser, heldigvis 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg