GJENNOM TIDENDE

Jeg tenkte jeg skulle lage et innlegg til dere for å vise hvordan jeg har vært og sett ut, opp gjennom tenårene. 


8. klasse 

Her hadde jeg nettopp begynt på ungdomsskolen. Følte meg som en skikkelig stor og voksen jente, siden jeg tross alt var ferdig med barneskolen. Jeg ble veldig bertete i 8. klasse. Jeg gikk å så ting som “oh mye gaaaad” og “ewwww”, til alt og alle. Mitt største idol på denne tiden husker jeg at var Paris Hilton. 

 

10. klasse

Dette var slutten av ungdomsskolen. 10. klasse var fylt med mye rart. Altfor mye sminke; brunkrem og mascara spesielt. Husker vi var en jentegjeng på 6-7 stk, der flere av oss brukte altfor mye brunkrem. “Vandrende brunkrem flaske” var noe av det vi selv kalte oss. Haha. Spesielle sminkevaner på den tiden. Bortsett fra sminken husker jeg ikke så veldig mye fra 10.klasse. Bortsett fra at jeg skjerpet meg veldig på skolen, og ble faktisk ganske flink! 

 

1. Videregående

Endelig var jeg ferdig med ungdomsskolen, når stod videregående for tur. Jeg begynte på restaurant og matfag. Her fikk jeg mange nye og gode venner, deriblant bestevenninden min Isabella (som jeg egentlig kjente fra før av). Jeg begynte også som modell på videregående.

Jeg ble også veldig avhengig av solarium. Det ser dere sikkert på bildene under. Hvis jeg får hudkreft noengang, vet jeg hvilken periode i livet jeg skylde på i alle fall. Hehe. Jeg hadde også fått meg 2 forskjellige jobber. Første jobben var telefonselger, også ble jeg ferskvareassistent. Dette var også året jeg begynte å blogge whoop whoop!

 

2. Videregående

Her hadde jeg begynt på Kokk og servitør. Jeg hadde blitt veldig flink på skolen. Gikk ut derfra med 4,7 i snitt (må skryte litt da, hehe). Farget også håret mitt svart og satt i extensions utover året. Og solariums avhengigheten begynte endelig å dabbe av. Her begynte jeg endelig å “finne meg selv” også.  Når det kom til interesser og og venner, samt utseende. Eller.. ?

 

 

Love Stina <3

8 kommentarer

Siste innlegg